FANDOM

The Sims 2, dar vadinamas trumpinių TS2, 2004 m. Rugsėjo 14 išleistas strateginis gyvenimo simuliatoriaus kompiuterinis žaidimas, sukurtas studijos „Maxis“ ir išleistas „Electronic Arts“. Tai perkamiausio kompiuterinio žaidimo „The Sims“[1] tęsinys ir neką sėkmingesnis produktas. Šiam žaidimui sukurta gausybė papildymų.

Žaidėjai gali valdyti virtualius žmones, dažniau vadinamus Sims’ais, įtraukdami juos į kasdieniškas veiklas ir darbus bei formuodami tarpusavio santykius, kaip ir realiame gyvenime. Šio žaidimo veikėjai turi gyvenimo siekius, norus ir baimes, kas nebuvo būdinga „The Sims“ žaidimo veikėjams – Sims’ai neaugdavo ir nesendavo, neturėjo gyvenimo siekių, tad taip susidarydavo neturintis nustatytų ribų, nesibaigiantis žaidimas. Dabar kiekvienas Sims’as turi nustatytą individualią gyvenimo trukmę – gali gyventi iki 100 simsiškų dienų, praeidamas per 6 amžiaus pakopas.

„The Sims 2“ buvo išleistas 2004 m. rugsėjo 14 d. ir per pirmąsias 10 dienų rekordiškai parduota apie 1 milijoną žaidimo kopijų.[2] Taip pat šis žaidimas buvo palankiai įvertintas kritikų. 2007 m. liepos 27 d. duom., visame pasaulyje „The Sims 2“ buvo parduota daugiau nei 13 milijonų vienetų ir jis tapo 2004 metų geriausiai parduodamu žaidimu. 2008 metų balandį „The Sims 2“ oficiali svetainė atšventė 100 milijonų „The Sims“ serijos kopijų pardavimą.[3]

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki